Aktualności

Ukojenie dla zmęczonych oczu

Twoje oczy są przemęczone pracą? O to parę prostych ćwiczeń poprawiających ich kondycję:

  • ćwiczenie z bliska z daleka: Patrz na palec wskazujący i, nie odrywając od niego wzroku, zbliżaj go powoli do czubka nosa. Następnie powoli odsuwaj palce, prostując ramię. Powtarzaj ćwiczenie 5 razy, zrób 3 serie.
  • ćwiczenie krążenie: Popatrz najpierw do góry, potem wolno kieruj wzrok na prawo zataczając półokrąg i w dół. Zrób ćwiczenie w drugą stronę zaczynając od góry i patrząc w lewo, a następnie w dół. Powtarzaj 5 razy.
  • Odejdź od komputera spójrz przez okno w daleki punkt, oczy rozluźniając się odpoczywają.
  • Zasłoń oczy rękoma, pomrugaj, aby nawilżyć gałkę oczną.

Jedna myśl nt. „Ukojenie dla zmęczonych oczu

  1. Iwona

    Takie proste a jakie zbawienne! Dla przyklejonej w biurze do biurka to naprawdę prawdziwy lek :) Do tego można połączyć to z chwilowym rozprostowaniem kości wstając od od biurka. Dziękuję!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *